PILNE

Jak ściągnąć klienta prosto z ulicy? Masz na to ledwie parę sekund! Poznaj najskuteczniejsze triki branży reklamowej

Jak ściągnąć klienta prosto z ulicy? Masz na to ledwie parę sekund! Poznaj najskuteczniejsze triki branży reklamowej

Prowadząc własny biznes trzeba się chwytać wszelkich sposobów, byle tylko pozyskać zainteresowanie konsumentów. W niektórych branżach istnieje szansa, że potencjalny klient zdecyduje się na zakup bądź zamówienie usługi pod wpływem nagłego impulsu – żeby wymienić tylko szeroko pojmowaną gastronomię. Jednak prowadzenie skutecznych działań promocyjnych dosłownie na ulicy wymaga pewnej wiedzy i użycia adekwatnych narzędzi. Jakich konkretnie?

W natłoku szyldów i plakatów Twoja oferta może zginąć. Skoncentruj się na zwięzłym przekazie

 

Miasta mają mnóstwo atrakcyjnych lokalizacji, w których prowadzący działalność gospodarczą mogą liczyć na zainteresowanie licznych przechodniów. Galerie handlowe, dworce, wreszcie pełne pięknych zabytków rynki. Oczywiście istnieją prawne ograniczenia w umieszczaniu reklam w przestrzeni publicznej – dlatego tym bardziej trzeba dokładnie przemyśleć swoją zachętę dla klientów. Eksperci z polskiej firmy EXACT radzą, aby plakaty lub slogany utrzymywać w wyrazistej, zwartej formie. Idealnym nośnikiem dla takich komunikatów będzie potykacz zewnętrzny, ustawiony gdzieś w pobliżu wejścia do Twojego lokalu. Dlaczego tak? Bardziej skomplikowane projekty może i prezentują się efektowniej, ale wymagają zdecydowanie więcej czasu i uwagi odbiorcy. Uproszczony – co wcale nie znaczy, że prostacki – przekaz łatwiej zarejestrować i zrozumieć, co może mieć decydujące znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez konsumentów. Nawet jeżeli nie uda się ich skusić za pierwszym razem, pomysłową reklamę niewątpliwie zapamiętają na przyszłość.

 

Połącz prostą, ale ładną grafikę z krótkim i chwytliwym hasłem. Na pewno zwrócisz na siebie uwagę

Łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale też nie ma jednej, uniwersalnej recepty na przygotowanie atrakcyjnego materiału promocyjnego. Projektując outdoorowe systemy reklamowe, w tym potykacze zewnętrzne i inne nośniki, trzeba wziąć pod uwagę całą wiedzę na temat preferencji i zachowań swoich klientów. Zdaniem specjalistów z EXACT komunikacja marketingowa powinna bazować na dwóch filarach:

  1. badania konsumenckie – prowadzi je wiele różnych instytucji, a wyniki często są powszechnie dostępne. Można je znaleźć m.in. w branżowych czasopismach czy portalach tematycznych.
  2. własne doświadczenia i spostrzeżenia – ankietowani mają to do siebie, że nawet anonimowo nie przyznają się do pewnych rzeczy. Dlatego wiedzę zdobywaną w bezpośrednich kontaktach z klientami warto systematyzować, aby na podstawie rzetelnej analizy wyciągać konstruktywne wnioski.

Nie wolno przy tym zapominać o zachowaniu elementarnych reguł: bezproblemowej czytelności, wytrzymałych materiałach konstrukcyjnych, solidnym wykonaniu etc. Wielu niebezpodstawnie uważa, że wywołanie odpowiedniej reakcji na reklamę wśród przedstawicieli grupy docelowej to prawdziwa sztuka – bardzo trudna, ale jak najbardziej wykonalna.

Jak ściągnąć klienta prosto z ulicy? Masz na to ledwie parę sekund! Poznaj najskuteczniejsze triki branży reklamowej komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ekspresjaroslawski.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

EKZ-PRESS Ewa Kłak-Zarzecka z siedzibą w Jarosław 37-500 , Cerkiewna 3

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"