PILNE
Piłka ręczna, Rusza zawodowa PGNiG Superliga kobiet - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 2
  • Fotka nr 1 z 2

W nowej formule, oprawie i w zmienionym składzie. Już 7 września rusza w pełni zawodowa liga piłki ręcznej pań. W zmaganiach PGNiG Superligi kobiet o tytuł Mistrzyń Polski powalczy 8 najlepszych zespołów szczypiornistek, wśród nich jarosławianki – Eurobud Grupa JKS Jarosław.

Proces profesjonalizacji żeńskich rozgrywek rozpoczął się w marcu br. Na mocy zawartej umowy pomiędzy Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem S.A., a Superligą sp. z o. o. na sponsoring tytularny żeńskiej ligi, podjęta została decyzja o stworzeniu w pełni zawodowych rozgrywek. Wszystkie przewidziane prawem procedury zostały sfinalizowane, czego zwieńczeniem było podpisanie w lipcu br. umowy na prowadzenie rozgrywek pomiędzy Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce a Superligą sp. z o.o.

– To historyczny moment! – mówi prezes Superligi sp. z o.o., Marek Janicki. – Przez ostatnie kilka miesięcy wykonaliśmy z klubami ogrom pracy. Kluby przekształciły się w spółki, przeprowadziliśmy pełne postępowanie licencyjne, zorganizowaliśmy rozgrywki, podpisaliśmy nowe umowy sponsorskie, stworzyliśmy nowoczesną identyfikację wizualną, pracujemy nad nową stroną internetową, przeszkoliliśmy kluby z zakresu organizacji i marketingu. A to dopiero początek. Naszym celem jest systematyczne podnoszenie poziomu sportowego oraz to, by w ciągu kilku lat PGNiG Superliga kobiet stała się najlepszą żeńską ligą sportową w Polsce. Chciałbym również podziękować władzom Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. oraz Związkowi Piłki Ręcznej w Polsce za zaufanie i powierzenie nam profesjonalizacji żeńskiej piłki ręcznej - podsumowuje. 

W rozgrywkach wystartuje osiem zespołów: Metraco Zagłębie Lubin, MKS Lublin, Piłka Ręczna Koszalin, KPR Gminy Kobierzyce, EKS Start Elbląg, MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski, KPR Ruch Chorzów oraz beniaminek Eurobud Grupa JKS Jarosław. Rywalizować będą one w systemie każdy z każdym, rozgrywając cztery pełne rundy.

Mecz otwarcia PGNiG Superligi kobiet w nowym wydaniu zaplanowano na sobotę 7 września. Ostatnia seria przewidziana jest na 20 maja, kiedy to poznamy klasyfikację końcową, w tym zespół Mistrzyń Polski. Z ligi spadnie drużyna, która zajmie na koniec sezonu ostatnie miejsce.

Rozgrywki będą miały zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej głównym elementem będzie nowoczesne i charakterystyczne logo. W jego centrum znajdzie się dynamicznie ułożona postać kobiety z kucykiem, bezpośrednio i nowocześnie prezentując z jaką dyscypliną mamy do czynienia.

Głównym Partnerem telewizyjnym rozgrywek jest Telewizja Polska. Wybrane mecze pań będzie można oglądać na antenie TVP Sport, na www.tvpsport.pl i za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport.

Marek WISZ

rusza zawodowa pgnig superliga kobiet - komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ekspresjaroslawski.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

EKZ-PRESS Ewa Kłak-Zarzecka z siedzibą w Jarosław 37-500 , Cerkiewna 3

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"