Reklama

W ciągu dwóch dni placówki ZUS na Podkarpaciu odwiedziło prawie 5 tys. osób

Blisko 5 tys. klientów odwiedziło podkarpackie placówki ZUS w ciągu dwóch pierwszych dni po ich otwarciu.

Od poniedziałku sale obsługi klientów pracują w standardowych godzinach, ale obsługa jest realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między oczekującymi klientami, czyli co najmniej 1,5 metra między osobami. Klienci są wpuszczani pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska.  – Przypominamy o tym, że przy stanowisku może znajdować się tylko jedna osoba, oczywiście z wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością czy rodzica z dzieckiem - mówi Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podkarpackiego. 
Najwięcej osób pytało  o sprawy związane ze świadczeniami emerytalno-rentowymi i  świadczeniami zasiłkowymi. – Sporo klientów dopytywało o realizację wniosków dotyczących wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej.  Były też osoby, które zakładały profil PUE czy potwierdzały ePUAP  – wylicza Wojciech Dyląg. – Ze względu na bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników prosimy, aby odwiedzać placówki ZUS tylko wtedy, kiedy jest to niezbędne.  We wszystkich placówkach ZUS nadal są skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski lub pisma, bez kontaktu z pracownikiem ZUS. Zachęcamy naszych klientów do składania dokumentów przez internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. To wygodne narzędzie do elektronicznego kontaktu z ZUS, w tym szczególnie do przekazywania wniosków w ramach tarczy antykryzysowej – dodaje rzecznik. 

jk

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-05-08 15:07:11

    teraz do skrzynek a później pismo zginie i pani/pan nie składał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo EkspresJaroslawski.pl




Reklama
Wróć do