Reklama

Zmodernizowana sala obsługi klienta ZUS w Jarosławiu jest wizytówką całego oddziału

Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Sebastian Gajewski, prezes ZUS Zbigniew Derdziuk, dyrektor Oddziału ZUS w Rzeszowie Mirosław Jarosz oraz wicewojewoda podkarpacki Wiesław Buż i burmistrz Jarosławia Marcin Nazarewicz wzięli udział w otwarciu zmodernizowanej sali obsługi klienta w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu.

– Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ma być otarty, dostępny i ma być przyjazny – mówił dr hab. Sebastian Gajewski. Wspomniał, że sala obsługi klienta to zusowski „frontline”. Jak podkreślił, modernizacja jarosławskiej siedziby pokazuje kierunek, w jakim zmierza ZUS. Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, że takie sale jak w Jarosławiu będą otwierane w całej Polsce. 


Modernizacja polegała na przebudowie pomieszczeń na parterze, wymianie instalacji, montażu klimatyzacji oraz udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. To np. linie naprowadzające, pętla indukcyjna, bezprogowe przejścia, toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Remont objął nie tylko salę obsługi klienta, ale także inne pomieszczenia na parterze. Całość kosztowała 4,9 mln zł. 

– Bardzo się cieszymy, że ta piękna sala jest wizytówką całego oddziału. ZUS to nie jest instytucja sama dla siebie. Jest dla obywateli. Dla płatników, ubezpieczonych i świadczeniobiorców. To oni będą korzystać z tej sali – zaznaczył  dyrektor Oddziału ZUS w Rzeszowie Mirosław Jarosz. 


Prezes ZUS  Zbigniew Derdziuk podkreślił, że w Polsce jest 400 punktów obsługi klienta. One wszystkie spełniają standardy, ale oczekiwania klientów się zmieniają, więc ZUS wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Rocznie kilkanaście obiektów podlega modernizacji. 

FOT. Hubert Lewkowicz 

Aktualizacja: 18/11/2025 01:31
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do