Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Sebastian Gajewski, prezes ZUS Zbigniew Derdziuk, dyrektor Oddziału ZUS w Rzeszowie Mirosław Jarosz oraz wicewojewoda podkarpacki Wiesław Buż i burmistrz Jarosławia Marcin Nazarewicz wzięli udział w otwarciu zmodernizowanej sali obsługi klienta w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu.
– Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ma być otarty, dostępny i ma być przyjazny – mówił dr hab. Sebastian Gajewski. Wspomniał, że sala obsługi klienta to zusowski „frontline”. Jak podkreślił, modernizacja jarosławskiej siedziby pokazuje kierunek, w jakim zmierza ZUS. Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, że takie sale jak w Jarosławiu będą otwierane w całej Polsce.

Modernizacja polegała na przebudowie pomieszczeń na parterze, wymianie instalacji, montażu klimatyzacji oraz udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. To np. linie naprowadzające, pętla indukcyjna, bezprogowe przejścia, toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Remont objął nie tylko salę obsługi klienta, ale także inne pomieszczenia na parterze. Całość kosztowała 4,9 mln zł.
– Bardzo się cieszymy, że ta piękna sala jest wizytówką całego oddziału. ZUS to nie jest instytucja sama dla siebie. Jest dla obywateli. Dla płatników, ubezpieczonych i świadczeniobiorców. To oni będą korzystać z tej sali – zaznaczył dyrektor Oddziału ZUS w Rzeszowie Mirosław Jarosz.

Prezes ZUS Zbigniew Derdziuk podkreślił, że w Polsce jest 400 punktów obsługi klienta. One wszystkie spełniają standardy, ale oczekiwania klientów się zmieniają, więc ZUS wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Rocznie kilkanaście obiektów podlega modernizacji.
FOT. Hubert Lewkowicz
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie