
Polregio wdraża innowacyjną usługę, która ułatwi pasażerom zakup biletu na dworcu kolejowym w Jarosławiu. Samoobsługowe urządzenie pozwala na kontakt wideo z konsultantem.
Z nowatorskiego rozwiązania korzystają już pasażerowie 10 dworców kolejowych, w tym w Jarosławiu.
Zainspirował nas tradycyjny biletomat. Gdyby połączyć jego funkcje z funkcjonalnością tradycyjnej kasy biletowej moglibyśmy uzyskać narzędzie, które będzie posiadało oczekiwane funkcjonalności – i tak narodził się pomysł videomatu z funkcją e-kasjera – wyjaśnia Adam Pawlik, dyrektor handlowy spółki Polregio.
Videomat na jarosławskim dworcu ma uzupełnić sieć kas biletowych o urządzenie samoobsługowe, które w razie potrzeby pozwoli podróżnym na kontakt w postaci wideo rozmowy z doświadczonym konsultantem. Obsługa urządzenia jest prosta i intuicyjna. Wystarczy, że pasażer przyciśnie odpowiedni przycisk na ekranie lub na obudowie videomatu i połączy się z call center. W kolejnym kroku e-kasjer wybierze zgodnie z oczekiwaniami klienta ofertę, a klientowi pozostaje jedynie zbliżenie karty płatniczej do czytnika i odebranie biletu. Konsultanci są dostępni w godzinach 6-22, czyli aż 16 godzin na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Videomat umożliwia zakup biletów jednorazowych i okresowych. Kupując bilet w samoobsługowym urządzeniu można skorzystać ze zniżek, zupełnie tak jak podczas zakupu biletu w kasie.
Informacje o uruchomieniu kolejnych videomatów w naszym regionie będziemy podawać na bieżąco.
m.
Fot. Polregio S.A.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie