Reklama

Dołącz do najlepszych w swojej branży. Pozycja Twojej firmy w Google znaczy więcej, niż Ci się wydaje

W jaki sposób przyciągnąć więcej klientów, aby zdobyć środki na rozwój? Takie lub podobne pytania zadają sobie miliony mikroprzedsiębiorców, którzy starają się odnieść realny sukces na rynku. Skuteczną metodą na zwiększenie zainteresowania ofertą jest przygotowanie atrakcyjnej witryny internetowej i promowanie jej w wyszukiwarce. Statystyki mówią same za siebie, a dotyczą one zarówno postrzegania marki przez odbiorców, jak też liczby i wartości transakcji w firmach widocznych wysoko w Google.

 

Badania pokazują, że z wyższego miejsca w wyszukiwarce płyną realne korzyści wizerunkowe

Według szacunków agencji marketingowej AFTERWEB przedsiębiorstwa zajmujące 1-3 na liście wyników cieszą się lepszą opinią od konkurencji. Niespełna 90% internautów w Polsce wychodzi z założenia, że skoro Google klasyfikuje te firmy najwyżej, to znaczy że faktycznie mają im więcej do zaoferowania. Za tymi deklaracjami idą realne czyny: witryny z samego szczytu rankingów wyszukiwarki przejmują nawet 95% całego ruchu, jaki wytwarza jedno zapytanie. W efekcie pozytywny wizerunek znajduje realne przełożenie na słupki sprzedaży. Wspomniana wyżej firma pozycjonująca strony przekonuje, że w niektórych przypadkach wystarczy od 3 do 6 miesięcy, aby ponad trzykrotnie zwiększyć liczbę odwiedzin w firmowym serwisie www. Taki wynik oznacza, że w analogicznym okresie sprzedaż może podskoczyć o ok. 70%. Naturalnie wiele zależy od branży oraz aktualnej sytuacji konkretnego przedsiębiorstwa, jednak promocji w Google nie sposób odmówić ogromnego potencjału.

Najlepsze efekty zagwarantuje Ci profesjonalna firma pozycjonująca strony w wyszukiwarce

Skoro poprawa widoczności przynosi tak spektakularne efekty, czemu nie zająć by się tym we własnym zakresie? Cóż, prowadzenie i optymalizowanie witryn internetowych wcale nie jest takie proste, jak się to niektórym na pierwszy rzut oka wydaje. Jak zwykle wszystko rozbija się o jakość prowadzonych działań. Standardy w pozycjonowaniu zmieniają się wraz z kolejnymi aktualizacjami algorytmów Google – a nie wszystkie poprawki są ogłaszane publiczne. Tylko uważna obserwacja wielu danych oraz korzystanie ze specjalistycznych narzędzi pozwala wywnioskować, w jakim kierunku poszły modyfikacje. Im wcześniej wdroży się nowe wytyczne SEO, tym większa szansa na prześcignięcie konkurencji. W rzetelnych firmach pozycjonujących strony internetowe na bieżąco śledzi się wszelkie nowinki, trendy i odkrycia. Przedsiębiorcy z innych branż najzwyczajniej w świecie nie mają na to czasu, ani fachowej wiedzy. Lepiej, żeby zajmowali się tym co potrafią najlepiej, a kwestie związane z pozycjonowaniem powierzyli godnym zaufania ludziom z adekwatnym doświadczeniem.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo EkspresJaroslawski.pl




Reklama
Wróć do